»Uslužbenci klicnega centra so izvajali neke vrste nepremičninsko prevaro in neke vrste telefonsko izsiljevanje.«
»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
»Uslužbenci državnih organov in uprav lokalnih skupnosti so 'neke vrste talci neuradniškega dela javnega sektorja'.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Sama prihajam iz popolnoma drugačnega delovnega okolja, sem zdravnica na infekcijski kliniki. Na začetku sem prostovoljno na center prišla za štiri ure, za spodbudo in pomoč svojim študentom iz medicinske fakultete, zagrabila me je ta energija in poslanstvo klicnega centra, tako da, kot vidite, sem tam ostala do danes.«
»Delo klicnega centra ocenjuje kot dobro.«
»Najdaljši pogovor je bil 1 uro in 47 minut, povprečno so dolgi od 3 do 4 minute.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju